Výkladní skříň

04.10.2017

Co bych měla jako první udělat, je vyjádřit jistou omluvu osobám, které tento blog pravidelně čtou a už více jak měsíc se jim nedostalo pravidelného článku. Omlouvám se. Trapná fráze "měla jsem toho moc" zřejmě nikoho z Vás neuspokojí, a tak prostě: "chci se Vám všem omluvit za svou lenost," by mohlo stačit.

V době, co tyto stránky mlčely, jsem se učila na státnice z ekonomie. Jak se později ukázalo, zbytečně. Státnice čekají studenta téměř každé vysoké školy. V mnoha případech nikoliv jednou. I já si tuto jedinečnou událost vychutnám vícekrát. Ze státnic mě totiž vykopli. Nemohu však nadávat na nedůvodnost tohoto činu. Vylosovala jsem si otázku, u které jsem měla lidově řečeno "okno". Co okno, v mém případě spíše výkladní skříň. Ale ne tu plnou figurín oblečených do krásných svršků, spíše takovou tu prázdnou, kterou majitel zrovna předělává, a u které se nikdo nezastaví, protože v ní prostě nic není.

Zkoušející do ní nahlíželi, snažili se rozbít sklo a najít alespoň jeden pěkný kousek šatstva k nošení. Bohužel sklo nepřemohli a výkladní skříň zůstala zcela neporušena. Díky tomu mohu všem hrdě sdělovat svůj velký neúspěch. Zrovna dnes jsem se v jedné chytré knize dočetla, že bychom se neměli stydět nejen za své úspěchy, ale i za neúspěchy. Takže ačkoliv moje babička před svou sestrou mlží jak jen to jde, aby se někdo náhodou nedozvěděl o nezdaru "dokonalé" vnučky, já to říkám lidem na potkání. Všechno zlé je k něčemu dobré a i neúspěch Vás může posunout kupředu. Většinou mnohem více než úspěch.

Mým palčivým problémem číslo 2 je bakalářská práce. Jsem zvědavá, jestli za život budu muset dělat něco zbytečnějšího než je psaní této nepotřebnosti. Já to nechci psát, vedoucí a oponent to nechtějí číst, tak se ptám: "proč?" Proč to mám dělat. Nobelovu cenu za ekonomii za svůj počin stejně nezískám. Bude mě to stát spoustu přemáhání a stejně tím nikoho neobohatím. Výtisk skončí někde ve skladu ekonomky a ten druhý rituálně spálím. Asi jediná část, na kterou se opravdu těším. Jak si na své práci udělám pěkný ohýnek. Kdybyste se chtěl někdo přidat a opéci si buřta na mé bakalářce, není problém. Jako vstupenka na tuto jedinečnou událost Vám poslouží seminární, bakalářská či diplomová práce. Buřty zajistím. Pokud by bylo mnoho zájemců, můžeme akci spojit s pálením čarodějnic na konci dubna. Budu se na Vás moc těšit.

Pac a pusu

Prostě já

©  Má studentská léta. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky